Wyjazd 27-31/10/2017

No więc wybraliśmy się w długo oczekiwaną podróż… Miała wiele przystanków, zwiedziliśmy część Polski, w której jeszcze nie byłam i było super! Nie będę się tutaj rozpisywać bo pracuję właśnie nad montażem vlogów z wyjazdu – zapytałam Was na Snapchacie czy chcecie jeden długi czy kilka krótkich i tym demokratycznym głosowaniem (aż dwie osoby się wypowiedziały!) sprawiliście, że mam do zmontowania kilka filmów. Dzięki! 😉

Pierwszym przystankiem był mój rodzinny Złotów.

Następnego dnia rano wyruszyliśmy do celu, czyli do małego hoteliku ze SPA, pod Stargardem. Po drodze zatrzymaliśmy się w Jastrowiu popatrzeć na stary most, obeszliśmy wojskowe osiedle w Mirosławcu, na którym spędzałam w dzieciństwie wakacje u Chrzestnego i zatrzymaliśmy się w Stargardzie na obiad i szybkie zwiedzanko.

Do hotelu dojechaliśmy wieczorem, zjedliśmy kolację w łóżku i poszliśmy spać. Następnego dnia próżnowaliśmy w SPA. Nie obyło się także bez sesji na Instagrama (hehe). To taki skrót wyjazdu – mam nadzieję, że zainteresowałam Was na tyle, że obejrzycie vlogi! Było naprawdę cudnie <3